18 września 2015

Makaronowy przysmak

Mój ulubiony makaron z dodatkami ląduje u mnie na stole jak jestem sama... jakoś moi domownicy niekoniecznie to danie lubią... ich strata ;-)

Składniki:
makaron wstęgi (Goliard)
camembert
pomidorki cherry
natka pietruszki
oliwki (jak ktoś lubi - ja uwielbiam)
sól, pieprz, czosnek granulowany, tymianek
olej

No to do dzieła:
- Ugotować makaron al dente, odcedzić;
- pomidorki przeciąć na połówki;
- pokroić camembert w kostkę;
- posiekać natkę pietruszki;
- oliwki przeciąć na połówki;

W głębokiej patelni podgrzać olej i wrzucić makaron - przesmażyć, dodać przyprawy i wymieszać.
Wyłączyć gaz i dodać pozostałe pokrojone składniki - porządnie wymieszać.
Na koniec posypać natką pietruszki

Smacznego !!!

2 komentarze:

  1. mnie też zdarza się przygotować coś, co niby wszyscy zjedzą, a potem widzę TE miny...ich strata, nie?:D
    Jak dla mnie bomba, wszystko to, co lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepis powstał jak to zwykle przez przypadek - miałam ochotę na makaron, więc otworzyłam lodówkę i dodałam co lubię... razem wyszedł niezły przysmak... choć zawsze można go modyfikować i dodawać kto co lubi ;)
      POLECAM !!

      Usuń